Gadżety reklamowe polecane na sezon zimowy
Każdy specjalista od marketingu może potwierdzić, że w reklamie warto wykorzystać te cechy, które kojarzą się z porami roku. Wszystko opiera się na profesjonalnej analizie potrzeb i oczekiwań klientów. A wymagania zmieniają się w zależności od aury. Zima, wiosna, lato, jesień – nawyki będą inne, podobnie jak formy aktywności konsumentów. Jakie gadżety reklamowe sprawdzą się zimą? W co warto się zaopatrzyć?
Łyk ciepłej herbaty, czyli kubki z nadrukiem na zimę
Ciepły koc, dobra książka i łyk pysznego naparu prosto z ulubionego kubka. To pewnie częsty obrazek w polskich domach, zwłaszcza w okresie zimowym. Warto to wykorzystać, zamawiając kubki z nadrukiem – uniwersalne upominki dla każdego. Wysokiej jakości ceramika zawsze pozytywnie się kojarzy – czy to z domowym ciepłem, czy to z komfortem i wygodą. Zestaw prezentowy można uzupełnić o podkładkę – wykonaną z korka i lakierowanej tektury, z możliwością zadrukowania całej powierzchni. Elegancki kubek z nadrukiem ze specjalną podkładką na pewno stanie się ważnym elementem codzienności obdarowanej osoby.
Przeczytaj również: Walentynkowa niespodzianka - kubek z nadrukiem dla drugiej połówki
Zimą popularnością cieszą się również kubki termiczne – bardzo praktyczne gadżety, dzięki którym można zabrać ulubiony napój na zimowy spacer po lesie czy parku. Z takiego rozwiązania korzystają nie tylko spacerowicze, ale również wszyscy ci, którzy udają się do pracy, po drodze popijając herbatę czy kawę, by rozgrzać się w grudniowy poranek. Kubki termiczne pozwolą utrzymać temperaturę każdego gorącego napoju. To także świetny sposób, by ogrzać ręce w trakcie największych mrozów, np. czekając na spóźniający się autobus. Takie gadżety reklamowe na pewno będą często wykorzystywane – z pewnością nie przepadną na dnie szafy czy szuflady.
Przeczytaj również: 5 przykładów użytecznych gadżetów reklamowych
A co dla kierowców?
Podstawą sukcesu w marketingu jest dokładne poznanie potrzeb konkretnej grupy klientów. Zimą, jak również podczas innych pór roku, warto pomyśleć np. o kierowcach. Są to osoby o bardzo sprecyzowanych oczekiwaniach. Wiele się mówi o tym, że zima znów zaskoczyła drogowców. To popularny żart, do którego warto nawiązać, przygotowując nową serię upominków reklamowych. Dobrym wyjściem będzie zamówienie skrobaczek do szyb z logo firmy. To drobny gadżet, który na pewno będzie często używany i zostanie doceniony przez kierowców troszczących się o dobrą widoczność w trakcie jazdy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana